viernes, 30 de diciembre de 2022

DESEXO EU PARA VÓS

Nestas datas
saúde, ledicia e paz
desexo eu para vós.
Que cada palabra
agarime a vosa espalda,
que cada letra
axude no voso fogar.

Nestas datas
non esquenzades amar,
dígovos eu con valor.
Nestas datas
que ninguén sinta soidade,
pido eu sen temor.

Que soe música con alma
ao carón da vosa andaina,
que a luz sexa limpa e crara
cun sorriso no ollar.

Nestas datas, un fermoso Nadal
desexo eu para vós.

Que veña o que deba chegar
que se vaia o que teña que marchar,
que a soidade non exista xamáis
e ningunha guerra poida comenzar.

Nestas datas e sempre
unha aperta grande, grande vos vai
e milleiros de grazas por estar.

Ana Vila Portomeñe. Poeta Labrega
Taboada a 25 de Decembro do 2022.

Para todos e todas, porque dende o ceo temos quen nos aluma aínda que non este na mesa. Ánimo de todo corazón e moita felicidade en cada novo día.

No hay comentarios:

Publicar un comentario