martes, 22 de marzo de 2022

MEU QUERIDO PAI


Ise tempo tan lonxano da miña nenez,
aínda conserva o calor do teu amado regazo 
e nas noites, envólvenme os teus brazos.

Non te foches meu querido pai,
estás comigo en todas partes.
Non te foches meu querido pai,
todo o vivido no meu corazón late.

A vida ó teu lado de gran querer,
aínda ten o sabor do teu legado
e sen reproches encóntrante os meus abrazos.

Non te foches meu querido pai,
estás conmigo en todas partes.
Non te foches meu querido pai
todo o sentido o meu corazón reparte.

Ise tempo tan amado da vida pasou,
e ainda hoxe é valor e tamén camiño de quen non te esquenceu,
e para quen non es olvido.

Meu querido pai,
meu alento, meu latexo.

Ana Vila Portomeñe. Poeta Labrega
Taboada a 20 de Marzo de 2022.

No hay comentarios:

Publicar un comentario