domingo, 6 de noviembre de 2022

TI MÁIS EU


Ti máis eu, forxamos un mundo
onde quizáis non vivamos,
pero con valor deixaremos
sabor a mar
sabor a montes e leiras
sabor a lar.
Ti máis eu, tecemos pró mundo
onde quizáis non camiñamos,
pero con herdanza vestiremos
labor do mar
labor de montes e leiras
labor do lar.
Ti máis eu, dámoslle corda ó mundo
onde quizáis non bailemos,
pero no reloxo cantaremos
o son co mar
o son con montes e leiras
o son co lar.
Ti máis eu, somos o mundo
onde quizáis non soñemos,
pero con alento legaremos
valor no mar
valor nos montes e leiras
valor no lar.
Ti máis eu, tan diferentes nacemos
tan iguais morreremos,
namentres tanto mancamos
mar, montes, leiras e o propio lar.

Ana Vila Portomeñe. Poeta Labrega
Taboada a 6 de Novembro do 2022.


No hay comentarios:

Publicar un comentario