lunes, 11 de febrero de 2019

¿EL SECRETARIO DA EMIGRACIÓN ME TEME A MÍ, O A LA VERDAD?

  El domingo 3 de febrero, formulé un comentario editorial, publicado en este mismo blog, con el siguiente título: 
"BENDITO OSPAÑAGATE, SEGÚN LA XUNTA DE GALICIA HAY DIFERENCIA DE INTERPRETACIÓN"
En el mismo expliqué las diferencias de interpretación que el señor Antonio Rodríguez Miranda, secretario xeral da Emigración de la Xunta de Galicia, en nombre del presidente Núñez Feijóo, manifestaba en el tema que yo mismo le planteara al mandatario gallego. Habiendo desmentido yo, categóricamente, lo argumentado por el Secretario Xeral, quise, no obstante, concederle la oportunidad de debatir al aire, en el mismo programa radial, lo que, según él, es una diferencia de interpretación. Como lo había adelantado en el programa, el mismo lunes 4  cursé un correo electrónico a la Secretaría Xeral trasladándole la invitación que nunca fue respondida.
 Que un Secretario Xeral da Emigración de la Xunta de Galicia, no responda a una invitación, formulada con el mayor respeto por un programa radial dirigido, desde hace más de veinte años, a la diáspora gallega en la Argentina, no solamente me parece una falta de ética profesional, sino también una irrespetuosidad.
Pese al título de este comentario, no tengo ninguna duda de cual es el temor del señor Rodríguez  Miranda. No tener  argumentos, que no impliquen faltar a la verdad, para justificar su petición de que oportunamente se excluyera al Centro Gallego de Buenos Aires de la Obra Social OSPAÑA. Pedido que fue refrendado por su mandado en la Argentina, Alejandro López Dobarro, delegado de la Xunta de Galicia y vicepresidente de tal Obra Social, al aprobar con su voto, al igual que el otro representante del gobierno gallego, la reforma del estatuto de  la Obra Social por el que se desplazó de la misma a la Mutual de los gallegos, en beneficio de una creada para tal sustitución.
Todo lo expuesto está documentado, no hay posibilidad de distintas interpretaciones. Tampoco caben éstas, acerca del contenido de la nota que oportunamente remitiera al señor Núñez Feijóo, digo allí: "E pídolle, concretamente, que actúe sobre os que o representan na  Argentina, para non deixar sen dereitos sobre OSPAÑA, á Xunta, ao Goberno de España y ao Centro Gallego." 
El Secretario Xeral, contesta  mi nota, con una de cuarenta y siete renglones, de los cuales, cuarenta y tres son absolutamente ajenos al tema que origina mi pedido.
Si este funcionario tiene autoestima, debiera demostrarla aceptando el diálogo, lo contrario será soberbia e impunidad.
Adjunto copias del pedido de entrevista y de las respectivas notas mencionadas.



Buenos Aires, 14 de novembro de 2018

Sr. Presidente da  Xunta de Galicia
Don Alberto Núñez Feijóo
PRESENTE

Da miña maior consideración:

                                                               Teño a magoante tarefa de informarlle da sanción, por parte do organismo que controla a seguridade social arxentina, da resolución 2018-209-APN-SSS#MSDYS pola que, a Xunta de Galicia, o Goberno de España e o Centro Gallego de Buenos Aires perderon os dereitos de designar as autoridades da Obra Social OSPAÑA en proveito da Mutual  de los Inmigrantes Españoles y sus Descendientes en la Argentina (OSPAÑA).              
                                                              Dita sanción está fundada en unha reunión do directorio encabezada por, entre outros, quen é o representante da  Xunta de Galicia na Argentina e quen fora  Consejero de Empleo na Argentina ata uns anos atrás, os Sres. Alejandro López Dobarro e Santiago Camba Bouzas, os que  avalaron a exclusión do Centro Gallego da Obra Social Ospaña, e a cesión da facultade de designar autoridades,  en beneficio da mutual arxentina que integran eles mesmos, que fora creada ao só efecto de perpetuarse na condución da Obra Social, como queda evidenciado na nova redacción do atigo 7º da mesma: “La Dirección y Administración estará a cargo de un Consejo Directivo, el que estará compuesto por cinco (5) miembros titulares y tres (3) suplentes, todos elegidos por mayoría de dos tercios de votos, en reunión especial de la Mutual de los Españoles y sus Descendientes en la Argentina, convocada al efecto……….”
                                                             Alegan eles para esta acción o respaldo da Xunta e do Goberno  de España, cuestión que nos enche de dúbidas, pois non soa críbel que a Xunta nin o Goberno de España queiran desentenderse da Obra Social OSPAÑA.
                                                            Esta situación é froito dunha serie de lamentábeis desencontros entre o Centro Gallego de Buenos Aires e a Xunta de Galicia que comezaron coa  desvinculación da Fundación Galicia Saúde do xerenciamento do Hospital do CGBA e o seu posterior concurso e liquidación na Argentina e en España. Este proceso, que comezou no 2010, desembocou  entre outras cousas na intervención xudicial do Centro Gallego en outubro do 2012  e puxo á institución nunha situación desesperante.
                                                             Queda claro que a solución aos problemas do Centro Gallego so pode xurdir da acción dos socios, os que estamos nun proceso de debate acerca do destino final da institución. Pero tamén é certo que, se ben a Xunta hoxe non é parte interesada na xestión da institución, a acción dos socios do Centro Gallego so poderá ser exitosa co apoio e compromiso, que por historia temos, da Xunta de Galicia.
                                                            Fun elexido Presidente para atopar unha saída aos males do Centro Gallego. Traballo para elo. Vostede é o noso Presidente e por iso, con humildade, prégolle axuda, non para mín, senón para a institución que represento. E pídolle, concretamente, que actúe sobre os que o representan na  Argentina, para non deixar sen dereitos sobre OSPAÑA, á Xunta, ao Goberno de España y ao Centro Gallego.
                                                        Quedo a súa disposición para velo e informalo máis amplamente cuando vostede o crea axeitado.
                                                       Saúdoo co meu maior respecto.


                                                                                             Ramón Suárez Álvarez
                                                                Presidente electo do Centro Gallego de Buenos Aires



No hay comentarios:

Publicar un comentario