lunes, 11 de julio de 2022

PREGUNTAS E UNHA RESPOSTA

  

Por qué outros pasos teñen que facer o meu camiño, se somente os que dou eu me fan avanzar?

Por qué calquer ollada ten que ver por mín, aquilo que bagoa ou rí no meu ollar?

Por qué teñen as palabras que decirse noutra boca, se os meus beizos posúen alento para falar?
 
Por qué debe outra mente acadar o meu soñar, cando as miñas mans están feitas de cada voar?

Por qué outras orellas fan de díxome-díxome, se son os meus oidos quenes deben escoitar?

Por qué dereitos tortos debe vivir o meu destino, se a miña alma é vida que precisa o meu estar?
 
.....moitas preguntas poden seguir a éstas ....

Respostarei que ...eu son ... porque...

PORQUE CADA SER É UN RESPETADO LATEXO, ONDE NINGUÉN VIVE POR ALGUÉN, NIN TAMPOUCO ALGUÉN MORRE POR NINGUÉN.

Ana Vila Portomeñe. Poeta Labrega
Taboada a 10 de Xullo de 2022.

No hay comentarios:

Publicar un comentario