lunes, 4 de marzo de 2024

ESTAREI CON VÓS

 

A pesares do tempo que camiña,
con vós andará cada dís
un anaco da alma miña.

Aínda que sexa o tempo quen respira,
eu, dende esta fermosa Galicia
mandareivos co vento unha caricia.

Estarei con vós,
na luz da lúa e nas raiolas do sol.
Estarei con vós,
coa lembranza túa no meu corazón.

A pesares da fala que tanto aloumiña,
con vós soará unha melodía
que leva latexo de poesía.

Aínda que a terra semelle dormida,
eu, espertarei tamén en Arxentina
coa bandeira de ollada sempre viva.

Estarei con vós,
na luz da lúa e nas raiolas do sol.
Estarei con vós,
coa lembranza túa no meu corazón.

Estarei con vós,
e vós, no meu amor.
No meu amor, estaredes vós.

Derradeira emisión do programa Con Vós.
Unha tempada que non dí nunca adeus.
Seguimos por as redes se Deus quere, sen saber como.o destino tecerá, asique.....
GRATITUDE POR TANTO AGARIMO.
GRATITUDE POR CONFIANZA E MIMO.
GRATITUDE POR LUZ NO CAMIÑO
GRATITUDE PREZADO RAMÓN,.EVER E UNHA AUDIENCIA QUE ESTIVO, ESTA PARA FACERNOS SORRIR CUNHA APERTA QUE A DISTANCIA NON A FAI MENOS FRÍA.
GRAZAS, GRAZAS, GRAZAS, GRAZAS♡♡♡

Ana Vila Portomeñe. Poeta Labrega.
En Taboada a 25 de Febreiro do 2024.

No hay comentarios:

Publicar un comentario